Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колегата може ли да даде линк за анг. форум дето го е чел това?????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Колегата може ли да даде линк за анг. форум дето го е чел това?????
      http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-the-fix.html

      Comment


      • Мерси- ще си пробвам айбиеса при висока и ниска скорост обаче, щото видях че имат общо......
        Значи какво излиза - когато колата е по инерция, екуто подържа 1200 оборота, и когато колата спре, тогава оборотите падат до нормалните.....
        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:14.
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • При изключен кабел,тази "екстра" няма да работи,но пък няма и да поклаща обороти

          Comment


          • Аз съм с 146 и имах същия проблем с оборотите на празен ход, екуто ми е М1.5.5
            Играеха като отпусна газта.. и т.н. а като съм на климатик проблем няма. Абе същите проблеми.... Какво ли не сменях за проба и аз, не та не...
            Проблема изчезна като от програмата която ползвам на полето MDS Self Adaptation Value натиснах Reset Values. Започна да си чегърта моторчето на празния ход, което е с ТПС-а зад дроселната, и след някоя минути приключи. От тогава оборотите ми заспаха
            Сега по инерция в държи 1200 като спра заковава на 880
            Но за сега си остава проблема с паленето от втория път
            Last edited by ssveto; d.m.y г., 09:21.
            146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

            Comment


            • При мен паленето се беше оправило. Карах само с ЕКО100. Преди 3 дена заредих на една неизвестна бензиностанция 98. И още на следващата сутрин се почна пак. През първата минута не дава да и подам гас. Глъхне. И това не е проблем само при Алфа м/у другото. На едно прятелче Ауди-то му и то е така. Просто като е студена по принцип е нормално. Е, не чак толкова колкото при нас, но е нормално като е студен мотора да не работи много добре.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                При изключен кабел,тази "екстра" няма да работи,но пък няма и да поклаща обороти
                АЙбиеса ли няма да работи??????....или 1200-те оборота......????
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  АЙбиеса ли няма да работи??????....или 1200-те оборота......????

                  Няма да поддържа 1200 оборота,но и няма да клати в движение.Аз лично откакто съм дръпнал кабела нямам никакви проблеми с клатене,гаснене,а ABS-са ми работи безупречно.На диагностика хваща грешка,че е откачен кабела,но това не влияе върху работата на ДВГ-то.А за разхода мога да кажа ,че дори е по-нисък,но явно по-голямо значение за това имат новите свещи,а също така ,че не си подава гас сама когато аз не искам (примерно като изключа от скорост ).Сега вече може да се каже ,че съм доволен
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 11:15.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    При мен паленето се беше оправило. Карах само с ЕКО100. Преди 3 дена заредих на една неизвестна бензиностанция 98. И още на следващата сутрин се почна пак. През първата минута не дава да и подам гас. Глъхне. И това не е проблем само при Алфа м/у другото. На едно прятелче Ауди-то му и то е така. Просто като е студена по принцип е нормално. Е, не чак толкова колкото при нас, но е нормално като е студен мотора да не работи много добре.
                    Мисля ,че няма нищо нормално в това като запалиш сутрин било то топло или студено навън да ти гасне,ама щом казваш

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                      Мисля ,че няма нищо нормално в това като запалиш сутрин било то топло или студено навън да ти гасне,ама щом казваш
                      Не не. При мен не гасне. Просто трябва да минат 10 - 20 скунди за да заработи добре. Абе първото подаване на газ не трябва да е рязко. Вторияпът вече е добре
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Не не. При мен не гасне. Просто трябва да минат 10 - 20 скунди за да заработи добре. Абе първото подаване на газ не трябва да е рязко. Вторияпът вече е добре
                        Да де ,дали гасне или се мъчи да заработи в режим,претриса,прекъсва,държи ниски обороти..........за едно и също си говорим,за мен няма нищо нормално в това. Сутрин дали е топло или студено ,трябва да си пали и да си забива на около 1200 оборота ДВГ-то,и при първо подаване на гас да си тръгнеш,но без да забива муцуната, ей това е нормално.
                        Last edited by Доко; d.m.y г., 15:02.

                        Comment


                        • Абе аз карам постоянно на газ и такива проблеми на бензин нямам, и и слагам само 95 сутрин паля и тръгвам какво правите вие ??!
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • И аз мисля че бензина няма много общо, от месец паля с Випауър рейсинг само, и пак ми го прави......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Със бензин на ЕКО-то нямам проблеми. Дори и 95 да е. Всъщност проблеми имам само на една 2 бензиностанции. Бензина има значение. Има и лоши бензини. А аз 95 не наливам заради чип-а. С много предварение трябва по силно гориво. Въпреки, че на празен ход предварението е 9 градуса. Колкото е при всички.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Днес направих следната тъпотия:
                                Понеже лятото свърши и изключих климатика оборотите почнаха да се разхождат нагоре надолу в движение и реших че ще махам кабел №15 /видяла жабата че подковават коня . . ./ Откачам аз таблото - слава богу без жертви, счупени щипки и т.н. и какво виждам отзад 3 букси всяка от които има пин 15 Явно няма нищо общо с таблото на 156 та ако може някой да разкрие коя жичка ще кълцаме
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X